woensdag 9 maart 2016

Dag 5

Ik zie mijn oom Alex niet heel regelmatig dus af en toe spontaan een biertje drinken is heel erg leuk. Ik was eigenlijk van plan in een cafeetje op de haven een stukje interview uit te typen (rotwerk), maar die was niet open op de dinsdagavond. Net zoals de supermarkt niet open is op de zondag. Omschakelen, wederom. Daarom maar even naar het volgende dorpje gefietst om Lex te meeten voor een biertje. Wat kan ik ontzettend lachen met die man! Uiteindelijk een stuk later geworden dan gepland.

Wat ook totaal niet op de planning stond was het feit dat ik in een opwelling mijn neuspiercing er uit heb gehaald. "Ohja!", dacht ik toen ik vanmorgen in de spiegel keek, "Dat gebeurde ook nog!". Ik keek in De Slock in de spiegel en bedacht me dat ik al meer dan 10 jaar af en aan piercings heb gehad. Het past niet meer bij me. Ik voelde toen ik jonger was veel meer de behoefte om overal tegen aan te schoppen, ik wilde me perse onderscheiden. Ik voel die bewijsdrang nu helemaal niet meer. It had to go. Misschien niet heel hygiënisch om dat in een smoezelige kroeg te doen... Ik heb ook het plan om binnenkort een veel korter kapsel aan te meten, ik kom straks nog onherkenbaar terug! Work in progress...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten